miercuri, 27 aprilie 2011

Viata de nefumător

E asa de bine ! Probabil ca mulţi fumători vor crede ca am înnebunit scriind ca este asa de bine fara ţigări dar...chiar asa este. Nu mai fumez de o lună de zile si ma simt de parca nu am fumat pana acum. Scriam in postarea anterioară ca si prietena mea s-a lasat de tutun. Zilele trecute am prins-o ca a fumat. I-am explicat ca nu ar trebui sa se dea bătută si sa încerce sa reziste tentaţiei de a aprinde o tigara. Unul din sfaturile antifumat este de a arunca ţigările si orice iti amintesc de acest obicei inainte de a începe sa te lasi de fumat. Eu păstrez si acum pachetul cu ţigările rămase si pot spune ca nu mai reprezinta vreo tentaţie. La inceput parca simţeam un pic de teama cand vedeam pachetul dar acum chiar nu ma deranjeaza. Unii spun ca o cafea băută fara sa fumezi este o cafea irosita. Eu spun ca nu este asa. Din contra. Am observat ca acum consum mai putina cafea si nu mai sunt disperat dimineata daca ma trezesc si cafeaua nu este gata. Imi aduc aminte cand ma trezeam si primul lucru pe care îl făceam era sa pun de cafea. Acum beau cafea doar cand trebuie sa lucrez noaptea dar si atunci consum o cantitate mica. Pot spune ca decizia de a renunţa la fumat este cea mai buna luata pana acum. Sper sa rezist tentaţiei si sa nu mai fumez vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu